* Час вказано для регіону: Україна, Запоріжжя
380 ₴
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Товари належної якості, яким дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо: - товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.; - товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості: - для повернення товару Вам необхідно зателефонувати за телефонами: +380(68)255-81-81 та повідомити про намір повернути оплачений товар, менеджер магазину повідомить вам адресу для повернення товару; - надішліть нам товар перевізником та оплатити його послуги; - повідомте номер декларації надісланої посилки на пошту gridaoffice@gmail.com; - після перевірки товару кошти будуть повернуті протягом 24 годин на карту, з якої було здійснено платіж. Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу. Важливо! Товар не повинен втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон. Процедура повернення товару Неналежної якості (з дефектом/браком): - для повернення товару Вам необхідно зателефонувати за телефонами: +380(68)255-81-81 та повідомити про намір повернути оплачений товар, менеджер магазину повідомить вам адресу для повернення товару; - повідомте номер декларації відправленої посилки на пошту gridaoffice@gmail.com; - після перевірки товару кошти будуть повернуті протягом 24 годин на карту, з якої було здійснено платіж. Всі послуги перевізників або комісії за переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або будь-якого другого перевізника. Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту. Повернення коштів здійснюється протягом 24 годин із моменту отримання посилки у відділенні логістичних служб продавцем. Повернення коштів за доставку виконується лише у разі отримання товару неналежної якості або при обміні. За якість гарантійного ремонту відповідальність відповідає наша майстерня. На час ремонту термін гарантії подовжується. Якщо Ви перебуваєте в Запоріжжі, Ви можете приїхати до нас в офіс за адресою Олександрівська 40, або відправити Новою поштою (відділення 16. ФОП Мамонів А.Н.)
Наскільки вам зручно на сайті?