Все, що потрібно знати, щоб відкрити кавовий бізнес в Україні
Для того щоб зробити свій день приємнішим, можна насолодитися чашечкою смачного чаю або кави, замовити яку пропонує наша східна крамничка. Напій, що бадьорить, - це відмінний спосіб, щоб випробувати гастрономічне захоплення і привнести в своє життя корисний ритуал.
На сьогоднішній день споживачі стали більш уважними та вибірковими щодо вибору напоїв. Вже мало хто віддає перевагу дешевій розчинній каві та пакетованому чаю. Завдяки такій тенденції з'являється можливість розвинути власний бізнес. У цьому матеріалі поговоримо про те, як відкрити кавовий бізнес, продаючи якісні, корисні та смачні товари.
З чого розпочати кавовий бізнес: створюємо концепцію кавового інтернет-магазину
Щоб дізнатися про кавовий бізнес, слід ознайомитися з важливими моментами, які допоможуть розвинути власну справу.
Можливі варіанти:
- Елітарність. Продаж дорогих, непопулярних, малодоступних кавових сортів, які віддають перевагу виключно гурманам.
- Користь здоров'ю. Ця ідея сприяє побудові цілої філософії. Для різних кавових та чайних сортів характерні корисні якості, що сприяють омолодженню та тонізуванню організму. Говорячи про спеціалізовані фіточаї та трав'яні збори, слід наголошувати на корисних властивостях продукту для здоров'я.
- Акцент на будь-яку культуру, країну – Колумбію, Бразилію, Японію, Індію, Китай, Росію тощо. За рахунок дослідження локальних традицій можливе побудова власної комунікації із споживачами.
Щоб кавовий бізнес з нуля, необхідно ще на етапі планування визначити власну ідею, яка допоможе створити потрібну атмосферу бізнесу. Якщо не використовувати цей меседж, це призведе до непривабливого вигляду вашої сторінки.
Що потрібно для кавового бізнесу: продукція та постачальники
Доцільним рішенням є поділ асортименту на три цінові класи: дорогий, середній та низький.
Дорога категорія продуктів має на увазі гідний вибір елітних і малодоступних сортів, тоді як середня категорія має бути представлена якісними напоями за доступними цінами. Низька категорія має на увазі розважальні кавові та чайні сорти. Завдяки такій сегментації можна досягти великого охоплення аудиторії, адже кожен споживач у вашому магазині зможе вибрати найкращий за ціною та смаком напій.
Говорячи про турецьку каву в зернах, дана продукція повинна бути представлена у вигляді арабіки та робусти різного ступеня обсмажування. Перевагою стануть різні смакові добавки та суміші кавових сортів. Щодо формату, кава може бути меленою, в зернах і капсульною.
Завдяки ширшому асортименту продукції можна залучити більшу кількість покупців. Проте не варто переборщувати із кількістю товару, щоб не зіпсувати актуальний образ магазину.
Також в інтернет-магазині може бути представлена інша продукція, наприклад, турка для кави мідна або кавомашина турецька. Також гарним рішенням для поповнення асортименту стануть насолоди та вітальні набори. Святковий набір, до якого входить гарний чай.
Щоб знайти надійних постачальників, слід уважно підійти до вивчення питання щодо пошуку постачальників в інтернеті. Отримавши найбільш оптимальні пропозиції, що заслуговують на увагу, необхідно зробити аналіз варіантів, що дасть можливість визначити умови вигідної співпраці в майбутньому.
Кавовий бізнес в Україні: відвідування заходів
Також не варто забувати про офлайн заходи, на яких беруть участь представники цієї галузі. Відвідування виставок, ярмарків та дегустацій дасть можливість познайомитися з гідними постачальниками ваших товарів.